💥پیام مهندس دوستی شهردار آبدانان به مناسبت روز شوراها - شهرداری آبدانان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مهندس ذبيح اله دوستی شهردار آبدانان با صدور پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت:

بسم ا… الرحمن الرحیم

📮 نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است. يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفكري و مشورت است بطوری که اما حسن مجتبی (ع) می فرماید:(هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند).

📮اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است ودر آیات نورانی قران نیز به ان اشاره شده است و امروزه جمع کثیری از منتخبین مردم در این سمت مقدس ،خدمت به شهروندان را در در راس برنامه های خود قرار داده و به دنبال عمران و آبادانی شهر و دیار خود می باشند .

اینجانب بدینوسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه شهرستان آبدانان که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنندتبریک عرض می نمایم.

با امید به اینکه به حول ، قوه الهي و همت عالي مردم و مسئولين روز به روز اين نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از گذشته در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بي منت» و تصميم گيري در حوزه وظايف و اختيارات خود گام بردارد

ذبيح اله دوستی- شهردار آبدانان