شهرداری آبدانان

مهندس ذبیح اله دوستی شهردار آبدانان از تعمیرات دوره‌ای کارخانه آسفالت و سرویس تاسیسات شن و ماسه شهرداری آبدانان خبر داد

 

شهرداری آبدانان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر آبدانان مهندس ذبیح اله دوستی شهردار آبدانان ضمن بازدید از روند فعالیتهای اورهال،بهسازی و تقویت کارخانه آسفالت شهرداری ،آسفالت را یکی از نیازهای اساسی شهرعنوان کردو گفت:مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه داشته و رفع نیاز آنها را اولویت این مدیریت دانست .

📮دوستی با اعلام اینکه با توجه به مدت زمان طولانی از احداث کارخانه ومستهلک شدن قطعات ،عملیات بهسازی میکسر ،درآیر،سیستم گرمایشی ،لوله های هدایت کننده قیر،قیفها و نوارهای نقاله مورد انجام قرار گرفته اندواظهار امیدواری کردبا اقدامات انجام شده بتوانیم از ابتدای سال جاری خدمات خوبی به شهروندان در زمینه اسفالت ارائه نمائیم .
📮مهندس دوستی همچنین درخصوص ساماندهی مصالح موجود و تامین مصالح سنگ شکن موردنیاز کارخانه گفت: بهسازی کارخانه تولید ماسه و سنگ شکن این مجموعه نیز به انجام رسیده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بازدهی حداکثری این کارخانه باشیم .

📮وی در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان اظهارامیدواری کردبا اقدامات انجام شده بتوانیم از ابتدای سال جاری خدمات خوبی به شهروندان در زمینه اسفالت ارائه نمائیم .
✍️روابط عمومی شهرداری و شورای شهر آبدانان

خروج از نسخه موبایل